Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-08-05 21:04:15  Dariusz Dąbrowski

Załączono plik 63509

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste251769
user_idpuste234918
fobject_idpuste63509
resource_idpuste817
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste1021
_attachmentpuste1
_activepuste1
2015-07-28 18:45:30  Dariusz Dąbrowski

Utworzono ofertę pracy 1021 o nazwie 'GŁÓWNY KSIĘGOWY'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1021
namepusteGŁÓWNY KSIĘGOWY
shortpusteKIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W STEGNIE OGŁASZA KONKURS NA WOLNE STANOWISKO – GŁÓWNY KSIĘGOWY
fullpuste

 

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W STEGNIE
OGŁASZA KONKURS NA WOLNE STANOWISKO

– GŁÓWNY KSIĘGOWY

 

Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami )

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

 

1.   Wymagania konieczne:

- wykształcenie:

a) wyższe studia magisterskie ekonomiczne, ekonomiczne wyższe studia      zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
            -    trzyletni staż pracy w księgowości, w tym dwa lata stażu w jednostkach sektora finansów publicznych

b)  średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna
            -   sześcioletni staż pracy w księgowości, w tym cztery lata stażu w jednostkach sektora finansów publicznych.

 

2.   Zakres obowiązków:

a) prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywanie dyspozycji     środkami pieniężnymi,

b) realizacja zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i        sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,

c) sporządzanie planów i sprawozdań jednostki budżetowej,

d)  dokonywanie wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych ,
-kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

3.   Wymagania dodatkowe:

-  znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,

- znajomość przepisów ustawy  o rachunkowości i ustawy o  finansach publicznych,

-   znajomość przepisów samorządowych,

-   znajomość przepisów podatkowo – płacowych,

-   znajomość przepisów ZUS,

-  znajomość obsługi komputerowych programów finansowo – księgowych i płacowych,

-  znajomość programu PŁATNIK, GRAVIS,

-  znajomość zagadnień Funduszu Alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,

- obsługa programów MS WORD, MS EXEL na poziomie zaawansowanym.

 

4. Do konkursu może przystąpić kandydat/ka spełniający następujące warunki:

-  posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

-  ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

-  nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciw mieniu,  przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno – skarbowe.

 

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-  CV, życiorys i list motywacyjny,

-  kopia dyplomu ukończenia szkoły,

-  inne dokumenty poświadczające kwalifikacje,

-  zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,

-  oświadczenie o niekaralności,

-  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.

Na oświadczeniach musi być złożony własnoręczny podpis.

Dokumenty należy składać do dnia 03 sierpnia 2015r. do godz. 1200
pod adresem:

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STEGNIE
82-103  Stegna  ul. Wojska Polskiego 12
Sekretariat
z dopiskiem:  Konkurs na stanowisko  „Główny Księgowy”

 

6.  Inne informacje:

Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie będą powiadamiani.

Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje pod nr  55-247-82-86

Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod
tel. 55 247 82 86

Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień  04.08.2015– godz. 1200

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/stegna/gmina_stegna) oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej  GOPS w Stegnie przy  ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami))

Dodatkowe informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż  6%;

contact_personpusteLucyna Gręda
employmenttype_idpuste9
educationpuste3
user_idpuste234918
resource_idpuste817
language_idpuste1
occupationpustegłówny księgowy
emailpustesekretariat@gops-stegna.pl
phonepuste55 2478286
deadlinepuste2015-08-03
publishfrompuste2015-07-28
publishtopuste2015-08-18
slugpusteglowny-ksiegowy
2015-08-05 21:04:15  Dariusz Dąbrowski

Pole full zmieniło wartość z '<p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ<br /> W STEGNIE<br /> OGŁASZA KONKURS NA WOLNE STANOWISKO </strong></p> <p align="center"> <strong>&ndash; GŁ&Oacute;WNY KSIĘGOWY</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z p&oacute;źniejszymi zmianami )</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Liczba lub wymiar etatu: 1</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>1.&nbsp;&nbsp; Wymagania konieczne:</strong></p> <p> - wykształcenie:</p> <p> a) wyższe studia magisterskie ekonomiczne, ekonomiczne wyższe studia&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; trzyletni staż pracy w księgowości, w tym dwa lata stażu w jednostkach sektora finans&oacute;w publicznych</p> <p> b)&nbsp; średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp; sześcioletni staż pracy w księgowości, w tym cztery lata stażu w jednostkach sektora finans&oacute;w publicznych.</p> <p style="margin-left:2.0cm;"> &nbsp;</p> <p> <strong>2.&nbsp;&nbsp; Zakres obowiązk&oacute;w:</strong></p> <p> a) prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywanie dyspozycji&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; środkami pieniężnymi,</p> <p> b) realizacja zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,</p> <p> c) sporządzanie plan&oacute;w i sprawozdań jednostki budżetowej,</p> <p> d)&nbsp; dokonywanie wstępnej kontroli:<br /> - zgodności operacji gospodarczych i finansowych ,<br /> -kompletności i rzetelności dokument&oacute;w dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.</p> <p style="margin-left:2.0cm;"> &nbsp;</p> <p> <strong>3.&nbsp;&nbsp; Wymagania dodatkowe:</strong></p> <p> -&nbsp; znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,</p> <p> - znajomość przepis&oacute;w ustawy&nbsp; o rachunkowości i ustawy o&nbsp; finansach publicznych,</p> <p> -&nbsp;&nbsp; znajomość przepis&oacute;w samorządowych,</p> <p> -&nbsp;&nbsp; znajomość przepis&oacute;w podatkowo &ndash; płacowych,</p> <p> -&nbsp;&nbsp; znajomość przepis&oacute;w ZUS,</p> <p> -&nbsp; znajomość obsługi komputerowych program&oacute;w finansowo &ndash; księgowych i płacowych,</p> <p> -&nbsp; znajomość programu PŁATNIK, GRAVIS,</p> <p> -&nbsp; znajomość zagadnień Funduszu Alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,</p> <p> - obsługa program&oacute;w MS WORD, MS EXEL na poziomie zaawansowanym.</p> <p style="margin-left:21.3pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>4. Do konkursu może przystąpić kandydat/ka spełniający następujące warunki:</strong></p> <p> -&nbsp; posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązk&oacute;w gł&oacute;wnego księgowego,</p> <p> -&nbsp; ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,</p> <p> -&nbsp; nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciw mieniu,&nbsp; przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokument&oacute;w lub za przestępstwa karno &ndash; skarbowe.</p> <p style="margin-left:1.0cm;"> &nbsp;</p> <p> <strong>5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:</strong></p> <p> -&nbsp; CV, życiorys i list motywacyjny,</p> <p> -&nbsp; kopia dyplomu ukończenia szkoły,</p> <p> -&nbsp; inne dokumenty poświadczające kwalifikacje,</p> <p> -&nbsp; zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,</p> <p> -&nbsp; oświadczenie o niekaralności,</p> <p> -&nbsp; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,</p> <p> - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.</p> <p> <strong>Na oświadczeniach musi być złożony własnoręczny podpis.</strong></p> <p> <strong>Dokumenty należy składać <u>do dnia 03 sierpnia 2015r. do godz. 12<sup>00</sup></u></strong><br /> <strong>pod adresem:</strong></p> <p align="center" style="margin-left:21.3pt;"> GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STEGNIE<br /> 82-103&nbsp; Stegna&nbsp; ul. Wojska Polskiego 12<br /> Sekretariat<br /> <em>z dopiskiem: </em>&nbsp;Konkurs na stanowisko&nbsp; &bdquo;Gł&oacute;wny Księgowy&rdquo;</p> <p align="center" style="margin-left:21.3pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>6.&nbsp; Inne informacje:</strong></p> <p> Kandydaci, kt&oacute;rzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie będą powiadamiani.</p> <p> Aplikacje, kt&oacute;re wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.</p> <p> Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.</p> <p> Dodatkowe informacje pod nr&nbsp; 55-247-82-86</p> <p> <strong>Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod<br /> tel. 55&nbsp;247 82 86 </strong></p> <p> <strong>Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień&nbsp; 04.08.2015&ndash; godz. 12<sup>00</sup></strong></p> <p> Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej <strong><em>(www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/stegna/gmina_stegna)</em></strong> oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej &nbsp;GOPS w Stegnie przy&nbsp; ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna.</p> <p> Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg&oacute;łowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: &bdquo;<strong><em>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz </em><em>Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami))</em></strong></p> <p> Dodatkowe informacje: <strong><em>W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych, wynosił mniej niż&nbsp; 6%;</em></strong></p> ' na '<p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ<br /> W STEGNIE<br /> OGŁASZA KONKURS NA WOLNE STANOWISKO </strong></p> <p align="center"> <strong>&ndash; GŁ&Oacute;WNY KSIĘGOWY</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z p&oacute;źniejszymi zmianami )</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Liczba lub wymiar etatu: 1</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>1.&nbsp;&nbsp; Wymagania konieczne:</strong></p> <p> - wykształcenie:</p> <p> a) wyższe studia magisterskie ekonomiczne, ekonomiczne wyższe studia&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; trzyletni staż pracy w księgowości, w tym dwa lata stażu w jednostkach sektora finans&oacute;w publicznych</p> <p> b)&nbsp; średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna<br /> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp; sześcioletni staż pracy w księgowości, w tym cztery lata stażu w jednostkach sektora finans&oacute;w publicznych.</p> <p style="margin-left:2.0cm;"> &nbsp;</p> <p> <strong>2.&nbsp;&nbsp; Zakres obowiązk&oacute;w:</strong></p> <p> a) prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywanie dyspozycji&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; środkami pieniężnymi,</p> <p> b) realizacja zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,</p> <p> c) sporządzanie plan&oacute;w i sprawozdań jednostki budżetowej,</p> <p> d)&nbsp; dokonywanie wstępnej kontroli:<br /> - zgodności operacji gospodarczych i finansowych ,<br /> -kompletności i rzetelności dokument&oacute;w dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.</p> <p style="margin-left:2.0cm;"> &nbsp;</p> <p> <strong>3.&nbsp;&nbsp; Wymagania dodatkowe:</strong></p> <p> -&nbsp; znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,</p> <p> - znajomość przepis&oacute;w ustawy&nbsp; o rachunkowości i ustawy o&nbsp; finansach publicznych,</p> <p> -&nbsp;&nbsp; znajomość przepis&oacute;w samorządowych,</p> <p> -&nbsp;&nbsp; znajomość przepis&oacute;w podatkowo &ndash; płacowych,</p> <p> -&nbsp;&nbsp; znajomość przepis&oacute;w ZUS,</p> <p> -&nbsp; znajomość obsługi komputerowych program&oacute;w finansowo &ndash; księgowych i płacowych,</p> <p> -&nbsp; znajomość programu PŁATNIK, GRAVIS,</p> <p> -&nbsp; znajomość zagadnień Funduszu Alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,</p> <p> - obsługa program&oacute;w MS WORD, MS EXEL na poziomie zaawansowanym.</p> <p style="margin-left:21.3pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>4. Do konkursu może przystąpić kandydat/ka spełniający następujące warunki:</strong></p> <p> -&nbsp; posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązk&oacute;w gł&oacute;wnego księgowego,</p> <p> -&nbsp; ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,</p> <p> -&nbsp; nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciw mieniu,&nbsp; przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokument&oacute;w lub za przestępstwa karno &ndash; skarbowe.</p> <p style="margin-left:1.0cm;"> &nbsp;</p> <p> <strong>5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:</strong></p> <p> -&nbsp; CV, życiorys i list motywacyjny,</p> <p> -&nbsp; kopia dyplomu ukończenia szkoły,</p> <p> -&nbsp; inne dokumenty poświadczające kwalifikacje,</p> <p> -&nbsp; zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,</p> <p> -&nbsp; oświadczenie o niekaralności,</p> <p> -&nbsp; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,</p> <p> - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.</p> <p> <strong>Na oświadczeniach musi być złożony własnoręczny podpis.</strong></p> <p> <strong>Dokumenty należy składać <u>do dnia 03 sierpnia 2015r. do godz. 12<sup>00</sup></u></strong><br /> <strong>pod adresem:</strong></p> <p align="center" style="margin-left:21.3pt;"> GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STEGNIE<br /> 82-103&nbsp; Stegna&nbsp; ul. Wojska Polskiego 12<br /> Sekretariat<br /> <em>z dopiskiem: </em>&nbsp;Konkurs na stanowisko&nbsp; &bdquo;Gł&oacute;wny Księgowy&rdquo;</p> <p align="center" style="margin-left:21.3pt;"> &nbsp;</p> <p> <strong>6.&nbsp; Inne informacje:</strong></p> <p> Kandydaci, kt&oacute;rzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie będą powiadamiani.</p> <p> Aplikacje, kt&oacute;re wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.</p> <p> Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.</p> <p> Dodatkowe informacje pod nr&nbsp; 55-247-82-86</p> <p> <strong>Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod<br /> tel. 55&nbsp;247 82 86 </strong></p> <p> <strong>Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień&nbsp; 04.08.2015&ndash; godz. 12<sup>00</sup></strong></p> <p> Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej <strong><em>(www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/stegna/gmina_stegna)</em></strong> oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej &nbsp;GOPS w Stegnie przy&nbsp; ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna.</p> <p> Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg&oacute;łowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: &bdquo;<strong><em>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz </em><em>Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami))</em></strong></p> <p> Dodatkowe informacje: <strong><em>W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych, wynosił mniej niż&nbsp; 6%;</em></strong></p> <hr /> <p> &nbsp;</p> <p> Stegna, dnia&nbsp; 4.08.2015r.r.</p> <p align="center"> <strong>INFORMACJA O WYNIKACH NABORU<br /> na stanowisko:<br /> GŁ&Oacute;WNY KSIĘGOWY</strong></p> <p> Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury&nbsp; naboru na ww stanowisko została wybrana <strong>Pani&nbsp; Elżbieta&nbsp; Wojdak</strong></p> <p> <strong>Uzasadnienie dokonanego wyboru</strong></p> <p> W wyniku selekcji wstępnej Komisja Rekrutacyjna ustaliła, że Pani&nbsp; Elżbieta Wojdak posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i wiedzę na w/w stanowisko.</p> <p> Pomyślnie przeszła selekcję wstępną i uzyskała najwyższą liczbę punkt&oacute;w w rozmowie kwalifikacyjnej. Ponadto ma doświadczenie&nbsp; zawodowe tj. praca&nbsp; w Zarządzie Dr&oacute;g Powiatowych w Nowym Dworze Gd ul. Morska 1 na stanowisku księgowej.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center" style="margin-left:212.4pt;"> Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie<br /> mgr Lucyna Gręda</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

 

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W STEGNIE
OGŁASZA KONKURS NA WOLNE STANOWISKO

– GŁÓWNY KSIĘGOWY

 

Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami )

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

 

1.   Wymagania konieczne:

- wykształcenie:

a) wyższe studia magisterskie ekonomiczne, ekonomiczne wyższe studia      zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
            -    trzyletni staż pracy w księgowości, w tym dwa lata stażu w jednostkach sektora finansów publicznych

b)  średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna
            -   sześcioletni staż pracy w księgowości, w tym cztery lata stażu w jednostkach sektora finansów publicznych.

 

2.   Zakres obowiązków:

a) prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywanie dyspozycji     środkami pieniężnymi,

b) realizacja zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i        sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,

c) sporządzanie planów i sprawozdań jednostki budżetowej,

d)  dokonywanie wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych ,
-kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

3.   Wymagania dodatkowe:

-  znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,

- znajomość przepisów ustawy  o rachunkowości i ustawy o  finansach publicznych,

-   znajomość przepisów samorządowych,

-   znajomość przepisów podatkowo – płacowych,

-   znajomość przepisów ZUS,

-  znajomość obsługi komputerowych programów finansowo – księgowych i płacowych,

-  znajomość programu PŁATNIK, GRAVIS,

-  znajomość zagadnień Funduszu Alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,

- obsługa programów MS WORD, MS EXEL na poziomie zaawansowanym.

 

4. Do konkursu może przystąpić kandydat/ka spełniający następujące warunki:

-  posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

-  ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

-  nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciw mieniu,  przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno – skarbowe.

 

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-  CV, życiorys i list motywacyjny,

-  kopia dyplomu ukończenia szkoły,

-  inne dokumenty poświadczające kwalifikacje,

-  zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,

-  oświadczenie o niekaralności,

-  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.

Na oświadczeniach musi być złożony własnoręczny podpis.

Dokumenty należy składać do dnia 03 sierpnia 2015r. do godz. 1200
pod adresem:

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STEGNIE
82-103  Stegna  ul. Wojska Polskiego 12
Sekretariat
z dopiskiem:  Konkurs na stanowisko  „Główny Księgowy”

 

6.  Inne informacje:

Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie będą powiadamiani.

Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje pod nr  55-247-82-86

Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod
tel. 55 247 82 86

Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień  04.08.2015– godz. 1200

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/stegna/gmina_stegna) oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej  GOPS w Stegnie przy  ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami))

Dodatkowe informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż  6%;

 

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W STEGNIE
OGŁASZA KONKURS NA WOLNE STANOWISKO

– GŁÓWNY KSIĘGOWY

 

Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami )

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

 

1.   Wymagania konieczne:

- wykształcenie:

a) wyższe studia magisterskie ekonomiczne, ekonomiczne wyższe studia      zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
            -    trzyletni staż pracy w księgowości, w tym dwa lata stażu w jednostkach sektora finansów publicznych

b)  średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna
            -   sześcioletni staż pracy w księgowości, w tym cztery lata stażu w jednostkach sektora finansów publicznych.

 

2.   Zakres obowiązków:

a) prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywanie dyspozycji     środkami pieniężnymi,

b) realizacja zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i        sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,

c) sporządzanie planów i sprawozdań jednostki budżetowej,

d)  dokonywanie wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych ,
-kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

3.   Wymagania dodatkowe:

-  znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,

- znajomość przepisów ustawy  o rachunkowości i ustawy o  finansach publicznych,

-   znajomość przepisów samorządowych,

-   znajomość przepisów podatkowo – płacowych,

-   znajomość przepisów ZUS,

-  znajomość obsługi komputerowych programów finansowo – księgowych i płacowych,

-  znajomość programu PŁATNIK, GRAVIS,

-  znajomość zagadnień Funduszu Alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych,

- obsługa programów MS WORD, MS EXEL na poziomie zaawansowanym.

 

4. Do konkursu może przystąpić kandydat/ka spełniający następujące warunki:

-  posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

-  ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

-  nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciw mieniu,  przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno – skarbowe.

 

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-  CV, życiorys i list motywacyjny,

-  kopia dyplomu ukończenia szkoły,

-  inne dokumenty poświadczające kwalifikacje,

-  zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie,

-  oświadczenie o niekaralności,

-  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.

Na oświadczeniach musi być złożony własnoręczny podpis.

Dokumenty należy składać do dnia 03 sierpnia 2015r. do godz. 1200
pod adresem:

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STEGNIE
82-103  Stegna  ul. Wojska Polskiego 12
Sekretariat
z dopiskiem:  Konkurs na stanowisko  „Główny Księgowy”

 

6.  Inne informacje:

Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie będą powiadamiani.

Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje pod nr  55-247-82-86

Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod
tel. 55 247 82 86

Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień  04.08.2015– godz. 1200

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/stegna/gmina_stegna) oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej  GOPS w Stegnie przy  ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami))

Dodatkowe informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż  6%;


 

Stegna, dnia  4.08.2015r.r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko:
GŁÓWNY KSIĘGOWY

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury  naboru na ww stanowisko została wybrana Pani  Elżbieta  Wojdak

Uzasadnienie dokonanego wyboru

W wyniku selekcji wstępnej Komisja Rekrutacyjna ustaliła, że Pani  Elżbieta Wojdak posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i wiedzę na w/w stanowisko.

Pomyślnie przeszła selekcję wstępną i uzyskała najwyższą liczbę punktów w rozmowie kwalifikacyjnej. Ponadto ma doświadczenie  zawodowe tj. praca  w Zarządzie Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gd ul. Morska 1 na stanowisku księgowej.

 

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie
mgr Lucyna Gręda

2015-08-19 11:14:51 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..